قیمت و خرید انواع شیر چشمی شاران

“شیر چشمی و هوشمند شاران”

شیر چشمی شاران مدل سوآن یکی از محصولاتی است که صفر تا صد طراحی و تولید این محصول توسط گروه صنعتی شیرآلات شاران انجام گرفته است. این شیر دارای پایه ای بلند است که بسیار مناسب برای سینک های بزرگ و مکان هایی که نیاز با ارتفاع زیاد ریزش آب دارند، میباشد. مانند اتاق عمل و سینک های بزرگ آشپزخانه و ….

شیر روشویی چشمی شاران مدل سوآن علاوه بر ارتفاع بلندتری که نسبت به سایر شیرهای چشمی دارد، هیچ پاشش اضافی در اطراف سینک ایجاد نمیکند. به همین دلیل در زمان استفاده از این شیر، بیش از هر زمان دیگری بهداشت رعایت خواهد شد.

شیر روشویی هوشمند سوآن درحال حاضر در دو رنگ سفید و مشکی تولید میشود که به مصرف کنندگان عزیز این امکان را میدهد با توجه به دیزاین داخلی سرویس بهداشتی یا آشپزخانه ی خود رنگ مناسب را انتخاب و خریداری کنند. این شیرها با تکنولوژی رنگ های الکترواستاتیکی رنگ شده اند که نه تنها از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند، بلکه از لحاظ بهداشتی مورد تایید استاندارد های جهانی قرار گرفته اند.

کسب اطلاعات بیشتر از قیمت و نحوه خرید انواع شیر چشمی شاران تنها توسط از طریق سایت و یا نمایندگی های معتبر در ایران امکان پذیر میباشد.

شماره تماس:

۰۹۱۰۰۶۰۷۰۹۰

۰۳۱۳۳۹۳۲۳۱۰

برای کسب اطلاعات بیشتر از این محصول میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید.

شیر هوشمند شاران مدل سوآن

برای ثبت سفارش این محصول یا سایر محصولات شاران میتوانید از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *